1514 kilóméterrel később
Az utunk príma volt, szinte teljesen zökkenőmentes. Az első gebasz a nulláson jelentkezett, Csepel alatt beállt a forgalom, de egy huszáros manőverrel elmentünk Pestre Csepelen át, és így lendületben tudtunk maradni. Nem tudom mekkora volt a dugó, de lélektanilag jobb volt így, mert nem kellett ácsorogni a pályán. Egész szépen tudtuk tartani a tempót, egyszer álltunk meg tankolni Ausztria és Németország határán, és fél nyolc körül már a Frankfurt alatti motelben néztük a Kincs ami nincset.
Ma reggel nyolc körül indultunk el, persze pont azzal a félmillió némettel együtt, akik épp Frankfurtba igyekeztek melóba, vagy a reptérre elérni a gépüket. Ennek ellenére nem állt be a pálya. Ugyan néha egy gombostűt nem lehetett leejteni a kocsik közé, meg soha nem álltunk, legalább gurulni mindig tudtunk valahogy. A pálya pont a reptéren keresztül (!) ment, nagyon profin nézett ki, Dóri csinált is pár képet.
A gépek olyan közel szálltak le, mintha konkrétan a fejünkre akarnának landolni. Ezt mondjuk a fényképek nem nagyon adják vissza -köszönhető ez részben annak is, hogy amikor olyan közel jön el egy Boeing, hogy ha kinyúlnék az ablakon, megsimítanám a hasát, akkor nem azzal van elfoglalva az ember, hogy dokumentáljon, hanem hogy a nyálát a szájában tartsa.
Pár órával később már Holland vidéken szaggattuk az aszfaltot. Ekkor tudat alatt úgy döntöttem, hogy nem lesz nekünk elég az a vacak 40 km a holland táj megtekintésére, így Venlo-nál az Eindhoven felé vezető lejáró mellett elhaladtam. Miután kigyönyörködtük magunkat, az első adandó alkalommal megfordultunk, és 12-kor már a lakásunkat intéztük. Itt is becsúszott egy kisebb baki, ugyanis a kártyámat nem fogadták el, de végül a vasútállomáson levő pénzátutalós helyen elintéztük a kaució befizetését. Így egyben alkalmunk nyílt kicsit autózgatni Eindhovenben.
Ezt követően a kulcsok birtokában megszálltuk a lakást, elmentünk a Lidl-be, majd szereztünk routert (ettől vált a leginkább otthonossá a lakás), kiganéztunk, én bebombáztam egy Jim Beam-et, és itt vagyok. De ezekről a részletek később...
Lecserélted az autót? Bár a rendszám gyanús, de ez sokkal nagyobb a fényképen ;-)
VálaszTörlésA flughafenről tényleg megnéztem volna egy-két olyan bőinghassimogatós képet is, de majd elképzelem :-)
Mi a baj a kártyával?
A lidliről majd kérdez Molnárgé... ;-)))
Ja, ezt a kapcsát kikapcsolahatnád a kommentezésnél, mert általában csak a harmadikat sikerül eltalálni :-(
Úgy tűnik, gondolatolvasó a blogspot, mert az előző komment csak felment kapcsa nélkül :-D
VálaszTörlés*** de ez már nem :-O De most jól visszajötte a szerkesztésbe, ahogy az előbb, hátha így megy kapcsa nélkül... de nem... csak kell neki a kapcsa, de ha előtte jól beírom, mint hogy rányomnék a szerkesztésre, akkor nem kér másikat.
No, megint tanultatok valamit :-D
Nem vágom mit kell kikapcsolni, de kikapcsolom én ha rájövök.
VálaszTörlésA repteret muszáj lesz elképzelni, mert ki is kell fogni szerintem. Sok gép szállt ott le, de csak egy olyan volt, ami tényleg piszok közel jött, sztem a kifutó közvetlen az autópálya mellett lehetett. Tulajdonképpen időnk se volt reagálni. Viszont mókás, hogy az alsó képen levő nagy épület (jobbra) egy Hilton, és egy rakás zárt híd köti össze a reptér többi részével, amik a pálya felett mennek át. Azt azért le tudjuk fotózni legközelebb.
A kártyával meg annyi volt, hogy csak VISA és MAESTRO kártyát fogadtak el. Ezt írták is előre, mire kérdeztem tőlük mailben pár hete, hogy van-e más lehetőség, mert ugyan ilyen tipusú kártyám nincs, de van AMEX, vagy tudok online utalást csinálni nekik ott helyben, vagy PayPal... a válasz az volt, hogy az AMEX jó lesz. Nem volt az.
Szerencséd, hogy a Sabbath Szombatnak is itt van az oldala, így meg tudtam nézni, mit kell kikapcsolni:
VálaszTörlésBeállítások / Bejegyzések és megjegyzések / Szóellenőrzés megjelenítése